2009/12/17

بين الشذوذ و الالحاد{ نادين البدير }

هذة الدعوة التي انطلقت من جريدة المصري اليوم الجريدة الحكومية الأولي و الظاهرة في صورة معارضة و هي جريدة أمن الدولة التي تنشر علي صدر الصفحة الأولي دعوة شذوذ جنسي صريحة للكاتبة السعوديه نادين البدير دعوة شذوذ امرأة أنتي يا نادين شاذة جنسيا بل لو قلت انكي تريدن ان تنامي مع عدد من الرجال في وقت واحد لم اكن مخطأ و لكن عندما تكوني مومس و هذا شانك فلا تدعوا الناس للكفر باللة بان يستحلوا ما حرم الله و لو لم تجدي هولاء الشواذ مثلك لم يسمع لامثالك صوتا و لكني اظنة توجة من الحكومة فقد ظهر قبل موضوعك المسلسل المصري الذي يدعو إلي زواج المرأة من عدد من الرجال ودت الزانية لو زانت نساء الأرض جميعا .

هناك 6 تعليقات:

Ahmed Fathy يقول...

يا عم ارحم نفسك و المؤامرة اللي انت عايش فيها دي .. الشروق أمن دولة و المصري اليوم أمن دولة .. امال مين أمن الدولة فعلا؟؟
انت محسسني ان نادين دي هدمت الدين و الناس تخرج من الاسلام أفواجا كما دخلته افواجا .. واحدة مخها بايز هي حرة .. تقول اللي هي عايزة تقوله .. لا داعي لاتهام المصري اليوم بأنها تدعو الى الالحاد و الشذوذ .. شوية موضوعية ربنا يخليك

غير معرف يقول...

الأستاذ أحمد هذة المرأة دمغها بازت طب اللي سامح لها بالنشر ايش تقول فيه في انتظار ردك ؟ قلب الأسد

Ahmed Fathy يقول...

هو مقال و رأي اتنشر .. بطريقة الحسبة و رفع القضايا تعطون أهمية للمعاقين عقليا امثال نادين البدير .. لكن تجاهل هذه المقالات او الرد عليها باسلوب علمي موضوعي سيجعل منها نشازا .. و مفيش داعي لاتهام كل من ينشر رأيا مخالفا بانه يدعو للدعارة او انه عميل و الكلام الكبير ده .. خلينا نضع الأمور في نصابها الصحيح و بس :)

غير معرف يقول...

الأستاذ أحمد أنا موافق ان اتكلم بموضوعية تامة أولا من هي هذة المرأة نادين البدير و لماذا نشر لها مجدي الجلاد في جريدة المصري اليوم علي صدر الصفحة الأولي ؟؟؟ في انتظار ردك قلب الأسد

Ahmed Fathy يقول...

نادين البدير و لا تسوى بصلة في نظري .. واحدة تكتب في المصري اليوم بصفة غير منتظمة .. يعني يمكن عدد المقالات اللي انا قرأتها في المصري اليوم لها لا تتجاوز ثلاثة .. مش المفروض ان مجدي الجلاد يمارس رقابة على ما يكتبه الكتاب في المصري اليوم .. يعني يمنع مقال لأنه يرى انه سيحدث ضجة و يعمل قلق .. الصحافة يجب ان تظل مستقلة تماما و لها كامل الحرية ..الحرية دي اللي بتخللي كمان اللي عايزه تقول الحق تقوله بدون خوف .. واحد زي ابراهايم عيسى يكتب اللي هو عايزه و بلال فضل و عمرو الشوبكي و سلامة أحمد سلامة و فهمي هويدي و غيرهم كثير جدا ممكن تتفق أو تختلف معاهم .. بس يبقى في رقابة و حذف و منع يبقى احنا بنرجع لورا .. ما كتبته نادين لا يتعدى كونه غثاء السيل .. يذهب اتوماتيكيا الى مزابل التاريخ .. لما احنا نقف عند اللي هي بتكتبه و نعمل قضية و هيصة يبقى هي عملت اللي عليها .. بدل ما كان في واحد بس هايقرأ المقال هايبقوا 100 و هكذا .. و بعديم مرة تانية خلينا نطلع بره فكرة ان هناك مؤامرة .. و حتى لو هناك مؤامرة يا سيدي .. هايحصل ايه ؟؟ يعني هانلاقي مثلا واحدة عايزة تتجوز أربعة و حجتها و مرجعها هو مقال نادين البدير؟؟؟؟؟
هو الاسلام دين هش قوي كده علشان واحدة شاذة تهدده استقراره؟؟ و الله و لا نادين و لا ألف زيها ..و لا نوال السعداوي و لا مليون زيها .. وجود هؤلاء يثبت دائما ان للقاعدة شواذ و سيظل هؤلاء الشواذ موجودين ما دامت الحياة الا ان تقوم الساعة .. ممكن تعتبر اللي باقوله ده كلام انشاء و كلام جرايد او نظري جدا بس و الله بجد كل اللي في نفسي ان الامور توضع في نصابها الصحيح .. و ان تظل القافلة في مسيرتها و لندع الكلاب تنبح !
و شكرا بجد على تقبلك لرأيي و لرحابة صدرك :)

غير معرف يقول...

الأستاذ أحمد هي فعلا لا تسوي شي و لكن مجدي الجلاد مسؤول مسؤولية كاملة عما ينشر داخل الجريدة و بعدين هو قال انه موافق علي كلام نادين موافقة تامة تقبل تحياتي قلب الأسد